Campaña de recollida de sinaturas

A Plataforma Baixa limia, iniciou unha campaña de recollida de sinaturas , pretendemos protestar  polo abandono e marxinación que sufre a nosa comarca por parte  da  administración e os nosos políticos, feitos contrastados pola perda de poboación, emprego, comunicacións, medioambiente, etc,etc
Nas nosas demandas está a mellora do eixo de comunicacións Casal do Bispo-Ponte da Barca, proxecto e licitación do enlace Maus do Baño-Xinzo, construcción dun parque empresarial nos Chaus-Santa Comba  de Bande, xestion real e posta en valor do Parque Natural Baixa Limia Xures e a  posta en valor dos montes como fontes de recursos e emprego.

O apoio dos vecinos da comarca e a documentancion fareselle chegar a Xunta de Galicia e os partidos  políticos que se presenten as próximas eleccions o parlamento galego no mes de setembro

Con elo pretendemos rematar dunha vez por todas con esta longa noite de pedra que por abandono dos nosos gobernantes levamos pedecendo dende fai moitos longos anos, unha comarca a que lle sobran recursos e a que lle faltan xentes que aposten por ela.

Rematar con esta situación  depende de tod@s

Pomos os documentos para que calquera poida recoller firmas e axudar a que a baixa limia non morra no esquecemento.

SINATURAS 1 SINATURAS 2

Esta entrada foi publicada en Autoestrada - OU-540, Contaminacion Embalse das Conchas, Outros, Polígono Industrial. Garda a ligazón permanente.

Deixa unha resposta